טקסט הודעת פורום
2/12/2003 11:33:00 AM
מתן באומגרטן
תודה ו...
נושא:
תודה ו...
תאריך:
2/12/2003 11:33:00 AM
מחבר/ת:
מתן באומגרטן
תודה רבה , מסלול מהנה אך חבל שלא הרחבת על אטרקציות אחרות במקום ועוד דברים שאפשר למצוא באזור......כמו המעיין המרענן והמרטיט ;)
חזרה לפורום