הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/12/2003 11:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתן באומגרטן עם תוכן  תודה ו...
נושא: תודה ו... תאריך: 2/12/2003 11:33:00 AM
מחבר/ת: מתן באומגרטן

תודה רבה , מסלול מהנה אך חבל שלא הרחבת על אטרקציות אחרות במקום ועוד דברים שאפשר למצוא באזור......כמו המעיין המרענן והמרטיט ;)


חזרה לפורום