נושא: אני מניחה שאתה מתכוון לעין אלון?... תאריך: 2/12/2003 12:41:00 PM
מחבר/ת: אלונה
או לעין חיק? כי עין אלון לא "מרטיט" תמיד. פעם כשהגעתי אליו היה מלא מיים וחביב לרחצה... אבל בפעם אחרת היה נטול מיים (בדיוק שאבו כנראה) והיה רק שלולית ירוקה... :cool:
בכל אופן - שמחה לשמוע שנהנת! :-)
יש עוד כמה מסלולים נחמדים בכרמל סביב הר שוקף, שכוללים את הסינגל האדום שלו...
|