נושא: אוי רן... : ( ( איזה בעאסה!!!!!!!!!! תאריך: 2/13/2003 2:21:00 AM
מחבר/ת: אלונה
מקווה שתמצא אותה בהקדם!!! וחוצמיזה - מקווה שתמשיך לקריין גם בתחרויות הבאות, היית פשוט - פנטאסתי!!! כל הכבוד על היוזמה הברוכה!!! נהננו מאוד לשמוע אותך ובכך - להבין יותר בבירור על מה אנחנו מסתכלים...! :rolleyes: ("נהננו" = דן ברגשטיין, קובי קורן ואנוכי)
(מצטערת אם הטעתי אותך וגרמתי לך לחשוב שמצאו לך את ההמצלמה - עם קבלת ההודעה אצלך במייל שיש לך תגובה באתר הרים... :o )
|