הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/13/2003 2:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלונה עם תוכן  אוי רן... : ( ( איזה בעאסה!!!!!!!!!!
נושא: אוי רן... : ( ( איזה בעאסה!!!!!!!!!! תאריך: 2/13/2003 2:21:00 AM
מחבר/ת: אלונה

מקווה שתמצא אותה בהקדם!!!
וחוצמיזה - מקווה שתמשיך לקריין גם בתחרויות הבאות, היית פשוט - פנטאסתי!!!
כל הכבוד על היוזמה הברוכה!!! נהננו מאוד לשמוע אותך ובכך - להבין יותר בבירור על מה אנחנו מסתכלים...! :rolleyes: ("נהננו" = דן ברגשטיין, קובי קורן ואנוכי)

(מצטערת אם הטעתי אותך וגרמתי לך לחשוב שמצאו לך את ההמצלמה - עם קבלת ההודעה אצלך במייל שיש לך תגובה באתר הרים...
:o )


חזרה לפורום