טקסט הודעת פורום
11/8/2004 9:29:00 PM
אלון ק
שאלה לבעלי האופניים
נושא:
שאלה לבעלי האופניים
תאריך:
11/8/2004 9:29:00 PM
מחבר/ת:
אלון ק
יש להם מאחורה הילוך ראשון shimano mega range? ובכלל איך הם בעליות?
חזרה לפורום