הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/8/2004 9:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון ק עם תוכן  שאלה לבעלי האופניים
נושא: שאלה לבעלי האופניים תאריך: 11/8/2004 9:29:00 PM
מחבר/ת: אלון ק

יש להם מאחורה הילוך ראשון shimano mega range? ובכלל איך הם בעליות?


חזרה לפורום