נושא: אחי אתה ממש מראה חוסר הבנה במערכות כביש!!! תאריך: 11/9/2004 10:19:00 PM
מחבר/ת: אחד שמבין
במקומך הייתי מתבייש לכתוב שcompagnolo זה shimano compagnolo כי ומפניולו זו חברה בפני עצמה! והיא בטח לא עולה 12,000 שקל כי לאבא שלי יש כאלה על הtcr שלו והאופניים עולות קצת יותר מ15,000 אז תתחיל ללמוד מחדש מה זה קומפניולו ומה זה שימנו!! :mad:
|