נושא: תודה רבה, תמיד כיף לשמוע מחמאות ואפרופו תאריך: 2/20/2003 11:05:00 PM
מחבר/ת: אריאל דקל
ראיתי שגם אתה מבין דבר או שניים בנושא האופניים, למה לא תחלוק איתנו בידע שלך, קח לך נושא שאתה ספץ בו ותעשיר אותנו, אני אף פעם לא מתבייש ללמוד משהו חדש, מה דעתך להיות המורה התורן שלנו??? :rolleyes: ;) :o
|