טקסט הודעת פורום
| 2/21/2003 6:49:00 PM |
|
נושא: אה...נו... :o ובכן ... תאריך: 2/21/2003 6:49:00 PM
מחבר/ת: בר פשפשים
סומנתי ע"י דרור אז נראה שאאלץ לזמן כשרון נארטיבי כלשהו... אחל לי בהצלחה ומהר לסיים את תפילותיך :dead:.
אני בהחלט אשאף לבהירות המודגמת כאן, סנסאי אריאל :cool:.
|
חזרה לפורום |
|
|