הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/21/2003 6:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בר פשפשים עם תוכן  אה...נו... :o ובכן ...
נושא: אה...נו... :o ובכן ...  תאריך: 2/21/2003 6:49:00 PM
מחבר/ת: בר פשפשים

סומנתי ע"י דרור אז נראה שאאלץ לזמן כשרון נארטיבי כלשהו... אחל לי בהצלחה ומהר לסיים את תפילותיך :dead:.

אני בהחלט אשאף לבהירות המודגמת כאן, סנסאי אריאל :cool:.


חזרה לפורום