נושא: אפשר גם אחרת! תאריך: 2/22/2003 1:08:00 AM
מחבר/ת: איילת כהן
ליאת, אני רוכבת כמה חודשים בקבוצה מעורבת. אני שמחה לומר שניתקלתי רק בתגובות חיוביות. וגם אני לא שייכת לצד הרזה של המתרס,ואני רוכבת איך שבה לי!!!!!!!!!. יצא לי לפגוש רוכבים בגילאים שונים, ואני לא חושבת שמשהו העיר לגבי המכנס שלי. בינינו, ליאת כל המרבה בציוד הרי זה לא משובח. מה שהכי חשוב זה שתמכישי לרכב! ואת מוזמנת לרכב איתנו . :cool:
|