טקסט הודעת פורום
| 2/22/2003 5:28:00 PM |
|
נושא: גם לי יש אחד כזה תאריך: 2/22/2003 5:28:00 PM
מחבר/ת: אברי גולן
אתו דגם בדיוק מה ששכחת להגיד או שאולי עוד לא קרה לך זה שהגומי שמכסה שם למעלה לא בדיוק אטום ונכנסו לי לשם מים (תיקון שעולה כסף) אבל סידרו לי את זה ואני מקווה שזה לא יקרה שוב :)
|
חזרה לפורום |
|
|