הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/24/2003 10:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור עם תוכן  תשובה לשרון מנסיון
נושא: תשובה לשרון מנסיון תאריך: 2/24/2003 10:33:00 PM
מחבר/ת: דור

שרון זה שאתה לא מצליח לפעמיים זה לא אומר שאתה חסר כשרון אתה צריך להתאמן על הכל אבל חשוב גם שתעבוד על תחניקה נכונה לא סתם אתה צריך ללמוד לעבוד אם הברקס שהיה לך יותר רגש


חזרה לפורום