הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/13/2004 10:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shimon Koren עם תוכן  דיסקים - "הכי" כדאי
נושא: דיסקים - "הכי" כדאי  תאריך: 11/13/2004 10:26:00 PM
מחבר/ת: Shimon Koren

כל המחירים פחות או יותר זהים! אני קניתי בבית אורן (כי לי יש שם 10% הנחה) אך הכי כדאי זה בחנות שאתה הכי סומך על המכונאי ועל שרות... כי הרכבת מערכת הידראולית "פתוחה" זה אומנם לא "מדע מסובך" אך משהוא שבהחלט צריך לדעת לעשות!



חזרה לפורום