נושא: דיסקים - "הכי" כדאי תאריך: 11/13/2004 10:26:00 PM
מחבר/ת: Shimon Koren
כל המחירים פחות או יותר זהים! אני קניתי בבית אורן (כי לי יש שם 10% הנחה) אך הכי כדאי זה בחנות שאתה הכי סומך על המכונאי ועל שרות... כי הרכבת מערכת הידראולית "פתוחה" זה אומנם לא "מדע מסובך" אך משהוא שבהחלט צריך לדעת לעשות!
|