הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2002 1:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עורך עם תוכן  אופס...
נושא: אופס... תאריך: 6/16/2002 1:48:00 AM
מחבר/ת: עורך

בני, אני מצטער על המפה, אבל אני בדיוק הגדלתי את גודל הקובץ מ 70K ל 85K ובטעות זה היה 850K אתה הכנסת את המפה בדיוק באותו רגע. - אנחנו לא מאפשרים מפות באיכות גבוהה. המפות הן רק להמחשה אז הייתי חייב להוריד רזולוציה.
לילה טוב דרור.


חזרה לפורום