נושא: אופס... תאריך: 6/16/2002 1:48:00 AM
מחבר/ת: עורך
בני, אני מצטער על המפה, אבל אני בדיוק הגדלתי את גודל הקובץ מ 70K ל 85K ובטעות זה היה 850K אתה הכנסת את המפה בדיוק באותו רגע. - אנחנו לא מאפשרים מפות באיכות גבוהה. המפות הן רק להמחשה אז הייתי חייב להוריד רזולוציה. לילה טוב דרור.
|