הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/27/2003 11:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יעקב בינה עם תוכן  אבדו נעליים במרוץ ערד
נושא: אבדו נעליים במרוץ ערד תאריך: 2/27/2003 11:17:00 PM
מחבר/ת: יעקב בינה

אחרי מרוץ ערד בחודש ינואר השארתי את נעלי הרכיבה שלי ליד האוטו וץץ נסעתי בלעדיהם אם מישהו יודע משהו על כך אנא צרו קשר עם צחי(גיסי) טלפון 026722543


חזרה לפורום