טקסט הודעת פורום
| 2/27/2003 11:17:00 PM |
|
נושא: אבדו נעליים במרוץ ערד תאריך: 2/27/2003 11:17:00 PM
מחבר/ת: יעקב בינה
אחרי מרוץ ערד בחודש ינואר השארתי את נעלי הרכיבה שלי ליד האוטו וץץ נסעתי בלעדיהם אם מישהו יודע משהו על כך אנא צרו קשר עם צחי(גיסי) טלפון 026722543
|
חזרה לפורום |
|
|