טקסט הודעת פורום
| 3/17/2003 6:25:00 PM |
|
נושא: הנא/עה נהדרת תאריך: 3/17/2003 6:25:00 PM
מחבר/ת: גיא קוסובסקי
כל הכבוד- דרור. גלשתי באתר כמעט שעתיים ונהנתי מכל רגע. עוד טרם קניתי אופניים וכבר הצלחת להעלות אצלי את האנדרנלין. עושה רושם שיש כאן כל מה שצריך לדעת חתיכת פרויקט. בהחלט כל הכבוד..... גיא
|
חזרה לפורום |
|
|