נושא: נמצאה כפפת-חצי אדום-שחור בחניון ליאון תאריך: 6/19/2002 10:16:00 AM
מחבר/ת: אלונה
ביום שישי אז... ברכיבת "רוכבי השרון" בפרק בריטניה נמצאה בחניון הרכבים כפפה אדומה-שחורה!!! היא שייכת כמעט בוודאות לבחור החדש שהצטרף אלינו לרכיבה, אז חברים - כל מי שהיה איתנו והביא איתו חבר... התעוררו!!! תבררו איתו אם לא חסרה לו הכפפה... חבל!!!
|