טקסט הודעת פורום
3/19/2003 4:29:00 PM
מוריה
למה הסמים אסורים?
נושא:
למה הסמים אסורים?
תאריך:
3/19/2003 4:29:00 PM
מחבר/ת:
מוריה
משהו מוכן להסביר לי בפירוט למה אוסרים את הסמים, מאילו סיבות?
חזרה לפורום