נושא: לחברי ומנהלי איגוד האופניים!! תאריך: 4/1/2003 2:52:00 PM
מחבר/ת: moshe mor
מי שמוקיר את פועליכם ימשיך להוקיר.ומי שלא, לא חשובה טענתכם הוא ימשיך בדרכו ויעלה טענות על טענות חלקם אולי צודקות אך רובם אולי לא. אתם צריכים להמשיך בדרככם המבורכת ולא להיגרר (כמו שכבר נכתב בתגובה לכתבה זו). אני רוכב שנים רבות ולא במיסגרת תחרותית אלא אישית ורק לאחר הקמת איגוד האופניים(אני עדיין לא חבר באיגוד אך בקרוב אני ארשם) רואים היתקדמות ענקית בענף המשיכו כך ובהצלחה...
|