טקסט הודעת פורום
| 4/5/2003 10:32:00 AM |
|
נושא: נמצאה מצלמה באיזור האוניברסיטה ואבד בקבוק מים תאריך: 4/5/2003 10:32:00 AM
מחבר/ת: בועז
בקבוק מים לבן עם ציורים ומכסה כתום אבד בהר חורשן לפפפני שבוע ביום שבת, באותו יום נמצאה מצלמת כיס באיזור הסיגנלים של האוניברסיטה. תודה מראש- בועז...
|
חזרה לפורום |
|
|