טקסט הודעת פורום
| 7/1/2002 1:14:00 PM |
|
נושא: דמי שיפוט בתחרויות אופני הרים תאריך: 7/1/2002 1:14:00 PM
מחבר/ת: איגוד
דמי שיפוט נכון להיום 300 ש"ח לשופט ראשי 200 ש"ח לשאר השופטים
לקבלת מידע נוסף ניתן וראוי לפנות ישירות לאיגוד אם במייל, בפקס או טלפונית.
בברכה
יעקב יהב איגוד האופניים
|
חזרה לפורום |
|
|