הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2003 6:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל שלום עם תוכן  הבולם נורא זול
נושא: הבולם נורא זול  תאריך: 4/12/2003 6:58:00 PM
מחבר/ת: טל שלום

הבולם נורא זול הוא עולה בסביבות ה600 700 שקל


חזרה לפורום