טקסט הודעת פורום
12/11/2004 1:08:00 PM
אילן ל
אבד בקבוק בצבע אדום של נייק- שלוחת
נושא:
אבד בקבוק בצבע אדום של נייק- שלוחת
תאריך:
12/11/2004 1:08:00 PM
מחבר/ת:
אילן ל
רכבנו מלטרון לנווה אילן, לפי דעתי הבקבוק נפל ביריד
חזרה לפורום