הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/11/2004 1:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אילן ל עם תוכן  אבד בקבוק בצבע אדום של נייק- שלוחת
נושא: אבד בקבוק בצבע אדום של נייק- שלוחת תאריך: 12/11/2004 1:08:00 PM
מחבר/ת: אילן ל

רכבנו מלטרון לנווה אילן, לפי דעתי הבקבוק נפל ביריד


חזרה לפורום