טקסט הודעת פורום
| 4/15/2003 9:17:00 PM |
|
נושא: וידוי, רעיון ושאלה. תאריך: 4/15/2003 9:17:00 PM
מחבר/ת: לולה
היום גנבו לי את האופניים עצוב ומר לי בנשמה :(( האם RIM הם גם ראשי תיבות של Rest In Motion????? זה יכול להתאים פה מאוד לעניינים :laugh: אני מחפשת את אושיית האופניים מיקי בר אור מי שהוא יכול לעזור :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|