הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/15/2003 9:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לולה עם תוכן  וידוי, רעיון ושאלה.
נושא: וידוי, רעיון ושאלה.  תאריך: 4/15/2003 9:17:00 PM
מחבר/ת: לולה

היום גנבו לי את האופניים
עצוב ומר לי בנשמה :((
האם RIM הם גם ראשי תיבות של
Rest In Motion?????
זה יכול להתאים פה מאוד לעניינים :laugh:
אני מחפשת את אושיית האופניים מיקי בר אור
מי שהוא יכול לעזור :confused:




חזרה לפורום