טקסט הודעת פורום
4/25/2003 9:30:00 PM
ארז
נגנבו אופני TREK 4300 בנס ציונה
נושא:
נגנבו אופני TREK 4300 בנס ציונה
תאריך:
4/25/2003 9:30:00 PM
מחבר/ת:
ארז
נגנבו אופני TREK ב-10.4.03 באזור נס ציונה.
trek 4300
צבע כסף מטאלי.
כל מודיע יבוא על שכרו.
תודה
חזרה לפורום