טקסט הודעת פורום
4/27/2003 4:01:00 PM
איתי שייביץ
אבד ספידומטר cateye xc באזור תל גזר
נושא:
אבד ספידומטר cateye xc באזור תל גזר
תאריך:
4/27/2003 4:01:00 PM
מחבר/ת:
איתי שייביץ
ביום רביעי 23.4.03 אבד לי הספידומטר באזור תל גזר כרמי יוסף
בתודה מראש
איתי
חזרה לפורום