הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2003 11:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר עם תוכן  שאלה
נושא: שאלה תאריך: 4/29/2003 11:15:00 AM
מחבר/ת: יאיר

האם אתה לא נתקלת בתופעה שתיארתי בסקירה שלי - תפיסת הגרביים ע"ק קצוות חדים של טבעות השרוכים?


חזרה לפורום