טקסט הודעת פורום
4/29/2003 1:18:00 PM
רותם רווה
תפיסת גרביים ב - Lake mx101
נושא:
תפיסת גרביים ב - Lake mx101
תאריך:
4/29/2003 1:18:00 PM
מחבר/ת:
רותם רווה
ממש לא! לדעתי היתה איזו בעיה ספציפית בזוג שלך..
מקווה שתהנה בכל זאת מהנעל :-)
חזרה לפורום