הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2003 1:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם רווה עם תוכן  תפיסת גרביים ב - Lake mx101
נושא: תפיסת גרביים ב - Lake mx101 תאריך: 4/29/2003 1:18:00 PM
מחבר/ת: רותם רווה

ממש לא! לדעתי היתה איזו בעיה ספציפית בזוג שלך..

מקווה שתהנה בכל זאת מהנעל :-)


חזרה לפורום