הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2002 7:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו בר-תנא עם תוכן  תשובה ליאיר
נושא: תשובה ליאיר תאריך: 7/7/2002 7:33:00 PM
מחבר/ת: עידו בר-תנא

קודם כל - אני מסכים שלא צריך להסתיר- אילו זה היה תלוי רק בי. אך מה היית אתה עושה לו היה מישהו מגלה לך בתנאי שלא תמסור את מיקומו? אז את אלה שמצאתי לבד - פירסמתי ואמשיך לפרסם.
חוצמיזה, כיוון שרכבת איתי - אני יודע בוודאות שעברנו יותר משני סינגלים: הגשר, הנדנדה, קבר השייח, העלייה הטכנית דרך העצים, ובדרך הצבעתי על השחור ועל סכין הסלע. עם GPS היית יכול לשחזר את כל מה שעברנו ללא בעיה. אז תפסיק לקטר - מדובר במסלול אחד בלבד. תשאל בפורום ומישהו כבר יפרסם זאת.


חזרה לפורום