הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2003 9:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעזר גור עם תוכן  שחרור ידיות?
נושא: שחרור ידיות? תאריך: 5/4/2003 9:12:00 PM
מחבר/ת: אלעזר גור

מוזר מאוד מה שכתבת על שחרור ידיות.
אני רוכב כבר כמעט שנתיים עם בלמים של Hayes, וגם קראתי עליהם המון בקורות ולא נתקלתי ולא שמעתי על זה.


חזרה לפורום