טקסט הודעת פורום
5/4/2003 9:12:00 PM
אלעזר גור
שחרור ידיות?
נושא:
שחרור ידיות?
תאריך:
5/4/2003 9:12:00 PM
מחבר/ת:
אלעזר גור
מוזר מאוד מה שכתבת על שחרור ידיות.
אני רוכב כבר כמעט שנתיים עם בלמים של Hayes, וגם קראתי עליהם המון בקורות ולא נתקלתי ולא שמעתי על זה.
חזרה לפורום