טקסט הודעת פורום
| 5/9/2003 12:23:00 AM |
|
נושא: כל הכבוד תאריך: 5/9/2003 12:23:00 AM
מחבר/ת: עדי
עלית עליה שבסך הכל היא קשה יותר מהעליה של החרמון הווספה שלי בקושי סחבה שם. ואתה באופניים! כל הכבוד ותמשיך לטייל בסיני ובמצריים כי זה חשוב! לראות ולהראות שכולנו בני אדם
|
חזרה לפורום |
|
|