טקסט הודעת פורום
5/14/2003 3:26:00 PM
ארז ארני
יום חמישי ב9:00 זה בעיה כולם עובדים
נושא:
יום חמישי ב9:00 זה בעיה כולם עובדים
תאריך:
5/14/2003 3:26:00 PM
מחבר/ת:
ארז ארני
ולפי דעתי שבגלל זה פחות אנשים יגיעו.
אני למשל מעוד רציתי להישתתף אבל ביגלל העבודה לא יכולתי. :(
חזרה לפורום