טקסט הודעת פורום
5/14/2003 11:40:00 PM
ס.
תשובה
נושא:
תשובה
תאריך:
5/14/2003 11:40:00 PM
מחבר/ת:
ס.
אסור לחשוב כך!!!!!!!!!!!!!!
שצריך לרכב על אופניים למטרת דוגמנות או הורדת קלוריות מטורפת אני אישית לא רזה ולא ממש מנסה להיות אחא נהנת נטו מהרכיבה
חזרה לפורום