הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2003 11:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ס. עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 5/14/2003 11:40:00 PM
מחבר/ת: ס.

אסור לחשוב כך!!!!!!!!!!!!!!
שצריך לרכב על אופניים למטרת דוגמנות או הורדת קלוריות מטורפת אני אישית לא רזה ולא ממש מנסה להיות אחא נהנת נטו מהרכיבה


חזרה לפורום