הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2003 3:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריה פישלר עם תוכן  סיפור יפה מאד
נושא: סיפור יפה מאד תאריך: 5/15/2003 3:32:00 PM
מחבר/ת: אריה פישלר

קולח ביותר ועל גבול הריחוף. מדהים אותי איך אתה לוקח בקלות מסעות כאלו. יוצא לבד, בלי חשש שתמצא מים, בלי דאגות. מעורר קנאה. אני כל טיול אצלי שלא ליד הבית כרוך בדאגות ומחשבות על כל מני תקלות מוזרות וחס וחלילה תאונות...

תמשיך לכתוב....!!!


חזרה לפורום