הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2003 7:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס עם תוכן  נגנבו אופניים שקוראים להם ניל..
נושא: נגנבו אופניים שקוראים להם ניל.. תאריך: 5/15/2003 7:58:00 PM
מחבר/ת: אלכס

לא איזה מותג או משהו, אבל יקרות מאוד לי.. :(

צבע ירוק-כסוף, כתוב "PACIFIC" על המושב, WS ומספר תלת ספרתי על השלדה.
עם סבל וארגז אפור מאחור.
מדבקות של "גם לבעלי חיים יש זכויות" [אולי כבר לא..] ומחזיק פנס קדמי על הכידון..

יש לי מספר שלדה והכל, אם ימצאו אוכל להוכיח שהם שלי...


חזרה לפורום