נושא: נגנבו אופניים שקוראים להם ניל.. תאריך: 5/15/2003 7:58:00 PM
מחבר/ת: אלכס
לא איזה מותג או משהו, אבל יקרות מאוד לי.. :(
צבע ירוק-כסוף, כתוב "PACIFIC" על המושב, WS ומספר תלת ספרתי על השלדה. עם סבל וארגז אפור מאחור. מדבקות של "גם לבעלי חיים יש זכויות" [אולי כבר לא..] ומחזיק פנס קדמי על הכידון..
יש לי מספר שלדה והכל, אם ימצאו אוכל להוכיח שהם שלי...
|