נושא: למה לחרחר כשאין על מה. תאריך: 5/15/2003 10:05:00 PM
מחבר/ת: דני זקן
אלעד נשמה על מה יש לדווח? מהנסיעה של הקבוצה עם אידלסון לא קיבלנו שום מידע למרות שביקשנו מכל המאנים להעביר את תוצאות חניכיהם בחו"ל.דוד התבקש להעביר תוצאות מבלגיה ועוד לא עשה כן,כשישלח זה יפורסם.כנ"ל דרור שרק נסע כעת.כשהחבר´ה היו בקפריסין הם זכו לסיקור מלא כל אחד ואחד מהם ,אז על מה בדיוק אתה מתלונן. ועוד הערה הגברות המדוברות לאה ולורי נמצאות די קרוב לצמרת הכי גבוה בענף האופנים הינלאומי, הן משקיעות את הנשמה ומביאות הרבה כבוד לדגל למדינה וגם לך, קצת חבל שאתה לא מכיר את לאה ונמאס לך מהישגים שלה ושל לורי בחו"ל אבל בינתיים הן אלה שמביאות תוצאות ברמה בינלאומית אז אנא של נעלך. דני
|