נושא: אלעד היה שם אבל גדול בהודעה שלך.. תאריך: 5/17/2003 11:57:00 AM
מחבר/ת: דני זקן
ומה שהקפיץ אותי זה לא התלונה הלגיטימית על היעדר מדע של תוצאות הרוכבים האחרים (ולזה עניתי) אלא חוסר הפירגון לתוצאות ברמה העולמית הגבוה של רוכבות ישראליות .סוף סוף יש לנו כאלה וגם כאן מתלוננים? ועוד דבר השווה בעתוני הספורט כמה סיקור מקבלת מכבי תל אביב במשחקיה בחו"ל לעומת הסיקור שמקבלות הקבוצות האחרות הפועל ת"א הפועל י"ם וכו´ כששיחקו שם. ואם תרצה לשמוע עוד אני לרשותך 052-631530 דני
|