טקסט הודעת פורום
1/1/2005 8:44:00 PM
גיל
אין דמי משלוח
נושא:
אין דמי משלוח
תאריך:
1/1/2005 8:44:00 PM
מחבר/ת:
גיל
אין דמי משלוח בגלל שלאנס עבד בדאר :)
חזרה לפורום