טקסט הודעת פורום
1/12/2005 7:03:00 PM
:=) :-)
מסכים
נושא:
מסכים
תאריך:
1/12/2005 7:03:00 PM
מחבר/ת:
:=) :-)
אני מסכים עם תומר זה באמת לא יפה זה אמור להיות תרו
חזרה לפורום