נושא: השביל הכחול תאריך: 6/6/2003 2:40:00 PM
מחבר/ת: MADcohen
בנקודת התצפית, איפה שנחים, השביל האדום ממשיך. בהתחלה הוא בלתי רכיב, אבל אחרי שמוליכים קצת את האופניים מגיעים לקטע רכיב. נוסעים עד שמגיעים לפיצול עם שלט "טרסת הזיתים". שמה פונים ימינה ונוסעים בשביל הכחול עד סופו וחוזרים. זורם וכיף!!!!! :cool:
|