טקסט הודעת פורום
| 6/7/2003 12:34:00 AM |
|
נושא: איזה אתר נהדר תאריך: 6/7/2003 12:34:00 AM
מחבר/ת: נועם
אני בכלל צריך ללכת לישון, כי אני קם לרכב מחר, אבל אני לא מצליח להפסיק ולטייל באתר הזה. תענוג. בשביל זה יש אינטרנט. ישר כוח לכל העוסקים והתורמים מזמנם! לילה טוב :night:
|
חזרה לפורום |
|
|