טקסט הודעת פורום
6/8/2003 8:41:00 PM
רן איש
הנעה קדמית? :eek:
נושא:
הנעה קדמית? :eek:
תאריך:
6/8/2003 8:41:00 PM
מחבר/ת:
רן איש
אני לא בטוח אם הבנתי נכון או לא. האם הרוביקון זה אופניים עם הנעה קדמית?
חזרה לפורום