הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2003 8:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן איש עם תוכן  הנעה קדמית? :eek:
נושא: הנעה קדמית? :eek:  תאריך: 6/8/2003 8:41:00 PM
מחבר/ת: רן איש

אני לא בטוח אם הבנתי נכון או לא. האם הרוביקון זה אופניים עם הנעה קדמית?


חזרה לפורום