טקסט הודעת פורום
| 6/8/2003 10:57:00 PM |
|
נושא: יפה יפה!!! תאריך: 6/8/2003 10:57:00 PM
מחבר/ת: ארז אמסלם
יפה מאוד שתחום האופניים מתפתח לחברות חדשות ומוכרות(רק המכיר בשמים)יופי של אופניים נשמעות של honda נשמע טוב. :cool: :cool: נ.ב. גם מרצידס מיצרות אופניים וגם די טובות
|
חזרה לפורום |
|
|