הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2003 10:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארז אמסלם עם תוכן  יפה יפה!!!
נושא: יפה יפה!!! תאריך: 6/8/2003 10:57:00 PM
מחבר/ת: ארז אמסלם

יפה מאוד שתחום האופניים מתפתח לחברות חדשות ומוכרות(רק המכיר בשמים)יופי של אופניים נשמעות של honda נשמע טוב.
:cool: :cool:
נ.ב.
גם מרצידס מיצרות אופניים וגם די טובות


חזרה לפורום