נושא: אבל היכן האופניים? ומה עם הזיעה בקיץ? תאריך: 7/14/2002 3:47:00 PM
מחבר/ת: ארנן
ראשית - זהו מאמר טוב וטוב שהרבה אנשים יקראו אותו. ציפיתי ליותר התייחסות לנושא הרכיבה ופחות לבעיות של כדורגלנים ואצנים (מה הנזקים לגב הרוכבים למשל). כמו כן, החיים פחות וורודים ומה שמולי מגדיר כהליכת בוקר מרעננת הופכת בפועל למקלחת זיעה כך שלא נראה לי הרעיון לחסוך כמה תחנות באוטובוס ולהגיע רטוב ומדיף ריחות זיעה לעבודה.
|