נושא: הנעה קידמית תאריך: 6/11/2003 9:32:00 PM
מחבר/ת: גל רז
הביצוע טיפשי מאוד. המערכת מעבירה כוח מאזור הציר האחורי באמצעות מוט הנע אלסטי ו3 סדרות של גלגלי שיניים קונים עד לציר הקדמי. יותר מ 60 אחוז מהכוח מתבזבז בדרך הזו לעומת כ 3 אחוז הפסדים במערכת ההנע הרגילה. לא נשמעה כפיתרון יעיל או שימושי במיוחד. חוץ מהתדמית אין ליצרני הרכב הרבה מה לתרום לתחום האופניים. מבחינה טכנולוגית תעשית האופניים נמצאת כמה דורות קדימה בכל מה שקשור להנדסה ולשימוש בחומרים. הרבה יותר מרשים היה הנסיון של קנונדייל לייצר אופנוע מוטוקרוס סופר מתקדם. נסיון שהביא אותם לפשיטת רגל.
|