נושא: ממש לא טיפשי לדעתי תאריך: 6/12/2003 3:15:00 PM
מחבר/ת: מור גורביץ
הכוח מועבר לא על מנת לקבל תוספת מהירות אלא על מנת לשפר אחיזה! רעיון גאוני בקטעים טכניים! קורא הרבה מאוד שבטיפוס מדרגות למשל הגלגל האחורי מחליק ואז אין מה שיתפוס יותר וחייבים לרדת מן האופניים ולעלות ברגל. המערכת של "קריסטיני" מאפשרת לגלגל הקדמי להאחז ולמשוך אליו את האופניים עד שהגלגל האחורי מקבל את אחיזתו שוב ואז אפשר לנתק את הקדמי. המערכת מוציאה את הרוכב ממצבים שקורים לעיתים קרובות (איבוד אחיזה בגלגל האחורי) - בעיקר בעליות טכניות.
|