טקסט הודעת פורום
| 6/12/2003 7:48:00 PM |
|
נושא: הביצוע לא משהוא תאריך: 6/12/2003 7:48:00 PM
מחבר/ת: גל רז
אולי הרעיון טוב, אבל הביצוע גרוע מבחינה הנדסית. על פניו נראה שבאותם עליות בהן מאבד האחורי אחיזה, חיבור ההנעה הקימית יעצור לגמרי את האופניים
|
חזרה לפורום |
|
|