הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2003 7:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל רז עם תוכן  הביצוע לא משהוא
נושא: הביצוע לא משהוא תאריך: 6/12/2003 7:48:00 PM
מחבר/ת: גל רז

אולי הרעיון טוב, אבל הביצוע גרוע מבחינה הנדסית. על פניו נראה שבאותם עליות בהן מאבד האחורי אחיזה, חיבור ההנעה הקימית יעצור לגמרי את האופניים


חזרה לפורום