טקסט הודעת פורום
| 7/17/2002 1:59:00 PM |
|
נושא: אבד לי יוסי תאריך: 7/17/2002 1:59:00 PM
מחבר/ת: עינב
אבד לי יוסי שעזר לי ביום שישי בגני יהושוע מי שיודע דבר עליו רוכב על קונה ולשעבר רוכב ברוכבי השרון בגלגולם הקודם. עיזרו לי למצוא את יוסי 754669-051
|
חזרה לפורום |
|
|