הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/16/2003 9:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סרג´ו עם תוכן  מה עם קצת אירועי FR ו-DH???
נושא: מה עם קצת אירועי FR ו-DH??? תאריך: 6/16/2003 9:54:00 PM
מחבר/ת: סרג´ו

אני רוכב פרייריד ודאן-היל בן 18 וחצי, וציתי לדעת מה קורה בארץ בתחום הזה. שמתי לב שבזמן האחרון ישנם הרבה רוכבי פרי-רייד ודאן-היל במיוחד באיזור בית אורן. ויש להם כלים לא מהעולם הזה. אז עם כל הרוכבים, הפוטנציאל, הרצון והאפשרות למה עדיין אין איזו תחרות DH נורמלית או רכיבת FR גדולה??? אם יש כבר משהו כזה בארץ ואיני יודע אז אני מבקש מאוד להודיעה לי על כך....
תודה רבה... ותרכבו ותמשכו את הגבולות לכם כי זאת הדרך היחידה להשתפר ולהצליח.... :cool:


חזרה לפורום