טקסט הודעת פורום
6/18/2003 4:40:00 PM
R K
אבד ספידומטר (VDO 15)
נושא:
אבד ספידומטר (VDO 15)
תאריך:
6/18/2003 4:40:00 PM
מחבר/ת:
R K
בחניון אטא-טורק (בכניסה למרכז מיר"ב), היום 18/6 בבוקר. אודה מאד למוצא היקר.
054-365711
רן.
חזרה לפורום