נושא: אני לא מצליח להפסיק לגלוש... תאריך: 7/17/2002 5:10:00 PM
מחבר/ת: אילן
בתור אחד שעד עכשיו גלש רק ב-MTB Review האתר שלכם מעניין פי 1000, יכול להיות כי הוא בעיברית ומדבר עלינו, רק דבר אחד לדעתי דורש שיפור, תמונות במוצרי הסקירה, יעזור למי שלא מכיר כל-כך את השפה ה"מיקצועית" לגבי איזה מוצר מדובר (בעיקר על חלקים)
|