הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/22/2005 1:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור לוי עם תוכן  אז אשמח לקנות שניים....
נושא: אז אשמח לקנות שניים.... תאריך: 1/22/2005 1:14:00 PM
מחבר/ת: ליאור לוי

מאיפה אתה?
אני מעוניין שניים ...
תודה ליאור


חזרה לפורום