טקסט הודעת פורום
1/22/2005 1:14:00 PM
ליאור לוי
אז אשמח לקנות שניים....
נושא:
אז אשמח לקנות שניים....
תאריך:
1/22/2005 1:14:00 PM
מחבר/ת:
ליאור לוי
מאיפה אתה?
אני מעוניין שניים ...
תודה ליאור
חזרה לפורום